AIGO je jedan od vodećih sistem integratora u Srbiji koji prepoznaje potrebe IT tržišta i pruža pouzdanu, prilagođenu i sveobuhvatnu podršku svojim klijentima. Nudi multivendorska IT rešenja za uspostavljanje efikasnog i integrisanog sistema operacija za uspešno poslovanje. Pruža usluge iz oblasti konsaltinga, dizajna rešenja, implementacije i redovnog servisa za mala, srednja i velika preduzeća.
Ovde smo svi predani istom cilju i zajedno podižemo poslovanje na novi nivo. Negujemo vrednosti koje direktno utiču na uspešan razvoj poslovanja i kompanije kao organizacije koju čine njeni ljudi. U tom smislu razvijamo i čuvamo:

jer je sve(t) koji posmatramo uvek u pozitivnom svetlu
OPTIMIZAM

jer tako podstičemo vrhunski kvalitet svakog poslovnog procesa
IZVRSNOST

jer smo uvek tu jedni za druge, verujući da su istinski uspešne samo one kompanije koje našu planetu čine boljim mestom za život
SOLIDARNOST

jer su naši timovi stručnih pojedinaca motivisani za potpunu usresređenost na aktuelne poslovne procese
POSVEĆENOST

jer iz kreativnih procesa nastaju najbolja rešenja
KREATIVNOST
AIGO - To si Ti!
Svaki tvoj napredak je i naš.
Zato te kao našeg zaposlenog čeka:
Struktuirani on-boarding proces
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Razvoj kompetencija
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Mentoring program
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Stvaranje kompetentnih kadrova
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sistem sledljivosti kadrova
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Brend amabasadori
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
People oriented
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Stručni saradnik za računovodstvo
- Beograd
Opis posla:
- Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
- Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
- Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
- Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
- Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
- Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
- Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
- Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.
Očekivanja:
- Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
- Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
- Sistematičnost i predanost ciljevima
- Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
- Dobre performanse pri radu pod pritiskom
- Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
- Spremnost na kontinuirano usavršavanje.
Uslovi:
- Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
- Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
- Napredno poznavanje MS Office paket
- Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
- Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
- Znanje engleskog jezika
- Poželjno iskustvo u IT branši
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.
- Rok za konkurisanje: 17.12.2020. godine
- POSTANITE DEO NAŠEG TIMA!
Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.
- REŠENJA ZA EFIKASNOST
- RAZUMEVANJE ZA POTREBE
- ZNANJE ZA RAZVOJ
Mi smo AIGO, Vaš partner za razvoj!
U skladu s našim vrednostima i korporativnom strategijom, pažljivo smo razvili HR strategiju usmerenu na tvoj razvoj, zato glavni cilj HR aktivnosti jesu upravo zadovoljni zaposleni.




AIGO
nije samo firma u kojoj radiš,
AIGO
je tvoj partner za razvoj.
POSTANITE DEO NAŠEG TIMA
Zanima vas tehnologija i njen uticaj na biznis? Želite da gradite karijeru u rastućoj IT kompaniji, uz rad na interesantnim projektima?
Naš tim se stalno razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima – inženjerima, konsultantima i drugim IT profesionalcima, koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Ako želite da postanete deo AIGO priče, ostavite nam svoju biografiju i kontaktiraćemo vas kada budemo imali otvorene pozicije.
- Beograd
Opis posla:
- Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
- Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
- Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
- Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
- Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
- Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
- Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
- Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.
Očekivanja:
- Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
- Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
- Sistematičnost i predanost ciljevima
- Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
- Dobre performanse pri radu pod pritiskom
- Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
- Spremnost na kontinuirano usavršavanje.
Uslovi:
- Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
- Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
- Napredno poznavanje MS Office paket
- Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
- Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
- Znanje engleskog jezika
- Poželjno iskustvo u IT branši
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.
- Rok za konkurisanje: 17.12.2020. godine
- POSTANITE DEO NAŠEG TIMA!
Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.
- REŠENJA ZA EFIKASNOST
- RAZUMEVANJE ZA POTREBE
- ZNANJE ZA RAZVOJ