Uvedite red u tokove dokumentacije
Uređeno kancelarijsko poslovanje počiva na uređenom sistemu razmene i čuvanja dokumentacije
DMS/ECM
IZAZOV
Ako ne znate koje informacije imate, teško možete da dobijete tržišnu utakmicu
Informacija koja je dostupna u pravo vreme može da napravi razliku između iskorišćene i propuštene poslovne prilike.
Kada se papirna i elektronska dokumenta nalaze svuda i ne postoji odgovarajući sistem upravljanja ozbiljno je dovedena u pitanje efikasnost rada.
I ne samo efikasnost.
Ako dokumenta nisu na pravi način sačuvana i organizovana, pravovremeno i tačno distribuirana, njihova adekvatna upotreba je takođe dovedena u pitanje.
REŠENJE
Pravi dokument, pravoj osobi, u pravo vreme
Softveri za upravljanje dokumentima sprečavaju gubitak podataka i skraćuju vreme koje je potrebno da se informacija pronađe kada se za tim pojavi potreba. Ova rešenja omogućavaju bolju kontrolu, veću preglednost i sigurnost poslovne dokumentacije.
Uvođenjem sistema za upravljanje dokumentacijom (DMS) obezbeđujete jednostavno pronalaženje i pristup dokumentima tako da nijedna bitna informacija ne ostane zarobljena u nepreglednom moru „papira“.
Zašto je AIGO vaš pravi partner za razvoj
Iskustvo
Iskusan tim koji uvodi DMS/ECM rešenja i pruža konsultantske usluge u ovoj oblasti
Zadovoljni klijenti
Veliki broj uspešno implementiranih DMS/ECM rešenja u kompanijama različite veličine i iz različitih oblasti poslovanja
Prilagodljiva rešenja
Integracija sa softverima koje već koristite
Prihvatam da kompanija AIGO može obrađivati moje podatke o ličnosti za namene opisane u Obaveštenju o privatnosti i Politici o privatnosti, koji se nalaze u folderu politika zaštite podataka o ličnosti.
OK