AIGO je jedan od vodećih sistem integratora u Srbiji koji prepoznaje potrebe IT tržišta i pruža pouzdanu, prilagođenu i sveobuhvatnu podršku svojim klijentima. Nudi multivendorska IT rešenja za uspostavljanje efikasnog i integrisanog sistema operacija za uspešno poslovanje. Pruža usluge iz oblasti konsaltinga, dizajna rešenja, implementacije i redovnog servisa za mala, srednja i velika preduzeća.

Ikonice-dva
Ovde smo svi predani istom cilju i zajedno podižemo poslovanje na novi nivo. Negujemo vrednosti koje direktno utiču na uspešan razvoj poslovanja i kompanije kao organizacije koju čine njeni ljudi. U tom smislu razvijamo i čuvamo:

jer je sve(t) koji posmatramo uvek u pozitivnom svetlu

OPTIMIZAM

jer tako podstičemo vrhunski kvalitet svakog poslovnog procesa

IZVRSNOST

jer smo uvek tu jedni za druge, verujući da su istinski uspešne samo one kompanije koje našu planetu čine boljim mestom za život

SOLIDARNOST

jer su naši timovi stručnih pojedinaca motivisani za potpunu usresređenost na aktuelne poslovne procese

POSVEĆENOST

jer iz kreativnih procesa nastaju najbolja rešenja

KREATIVNOST

AIGO -To si Ti

Svaki tvoj napredak je i naš
zato te kao našeg zaposlenog čeka:

Strukturirani onboarding process

Kao novi član našeg tima proći ćeš onboarding proces prilagođen tebi koji će ti pomoći da dobiješ sve neophodne treninge, informacije i upoznaš kolege kako bi se brže i lakše snašao/la na svom novom radnom mestu.

Razvoj kompetencija

Kod nas ćeš imati mnogo prilika da radiš na unapređenju svoje karijere, poboljšanju postojećih kompetencija i razvoju novih veština kako kroz ekstrene treninge tako kroz naše interne programe koje organizujemo za zaposlene.

Mentoring program

Imaćeš podršku naših iskusnih mentora koji će te voditi na putu sticanja novih znanja i veština. Mentori će nesebično deliti sa tobom svoje znaje i iskustvo, i pomoći ti da razviješ svoje nove talente.

Stvaranje kompetentnih kadrova

Kroz brojne projekte, naše razvojne programe, mentorstva i brojne druge aktivnosti radimo konstantno na razvoju tvojih ekspertskih kapaciteta.

Succession planning

Naše najveće talente u organizaciji pravovremeno biramo i pripremamo za buduće liderske uloge koje će preuzeti.

Brend ambasadori

Najbolji pokazatelj našeg uspeha su naši zadovoljni zaposleni koji su ujedno i naši brand ambasadori.

People oriented fokus

Bićemo uvek otvoreni da čujemo i tvoje mišljenje i saznamo šta mi kao kompanija možemo da uradimo za tebe.

Pridruži sa našem timu na poziciji:

Pridruži se našem timu na poziciji:

Stručni saradnik za računovodstvo

Opis posla:

  • Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
  • Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
  • Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
  • Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
  • Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
  • Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
  • Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
  • Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.

Očekivanja:

  • Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
  • Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
  • Sistematičnost i predanost ciljevima
  • Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
  • Dobre performanse pri radu pod pritiskom
  • Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
  • Spremnost na kontinuirano usavršavanje.

Uslovi:

  • Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
  • Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
  • Napredno poznavanje MS Office paket
  • Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
  • Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
  • Znanje engleskog jezika
  • Poželjno iskustvo u IT branši

Prijava

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.

Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.

Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.

Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.

Mi smo AIGO, Vaš partner za razvoj!

Opis posla:

  • Iniciranje i sprovođenje svih aktivnosti usmerenih na unapređenje prodaje i ostvarivanje poslovnih rezultata – uspostavljanje kontakta sa postojećim klijentima iz javnog sektora i potencijalnim klijentima, upoznavanje sa portfoliom proizvoda i usluga, savetovanje u vidu dodatnih usluga i servisa koji bi unapredili njihovo poslovanje, pružanje podrške u rešavanju svih potencijalnih nejasnoća u implementaciji poslovnih rešenja;
  • Odgovornost za pravovremenu i kvalitetnu realizaciju svih ugovorenih usluga:
  • uspostavljanje i održavanje saradnje sa postojećim i potencijalnim klijentima i institucijama iz javnog sektora koje imaju strateški značaj za AIGO,
  • analiza klijentovih potreba i zahteva i u skladu sa tim priprema ponuda i ugovorne dokumentacije,
  • komunikacija u vezi statusa tekućih ali i pokretanje novih projekata;
  • Saradnja sa svim prodajnim timovima kompanije po pitanju pronalaženja najboljih rešenja u cilju ostvarenja saradnje sa potencijalnim klijentima;
  • Blagovremeno informisanje u vezi objavljenih tenderau javnoj upravi, kao i učešće u operativnom radu na pripremi celokupne tenderske dokumentacije;
  • Konstantno profesionalno usavršavanje, praćenje trendova u IT industriji i saradnja sa drugim sektorima u okviru kompanije;
  • Praćenje ostvarenja godišnjih, kvartalnih i mesečnih planova i izveštavanje o realizaciji planova prodaje

Očekivanja:

  • Orijentisanost ka klijentu, visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
  • Razvijene organizacione sposobnosti i usmerenost na rezultate
  • Sistematičnost u radu i predanost ciljevima
  • Preuzimanje odgovornosti, inicijativa i brzo donošenje odluka
  • Pregovaračke sposobnosti
  • Razvijene komunikacione sposobnosti – jasna i precizna pisana i usmena komunikacija, držanje prezentacija i nastupa pred drugima
  • Poznavanje tehnologija i kontinuirano usavršavanje
  • Praćenje trendova, konkurencije i IT tehnologija

Uslovi i očekivanja:

  • Minimum srednja stručna sprema ekonomske, tehničke ili informatičke struke
  • Minimum 10 godina radnog iskustva u prodaji IT poslovnih rešenja – poželjno iskustvo iz domena sistem integracija
  • Poznavanje procesa javnih nabavki sa naglaskom na funkcionisanje javne uprave
  • Odlično poznavanje lokalnog IT tržišta
  • Poželjno poznavanje rada u poslovno-informacionom sistemu NAVISION
  • Napredno poznavanje engleskog jezika
  • Posedovanje vozačke dozvole B kategorije
  • Spremnost na putovanja

Šta mi nudimo:

  • Rad u timu iskusnih profesionalaca
  • Izazovne i velike projekte
  • Dalji profesionalni razvoj i rast – deljenje znanja i rad na novim tehnologijama
  • Prijatno i prijateljsko radno okruženje, rad sa profesionalcima
  • Stalno zaposlenje
  • Priliku za napredovanje u okviru grupacije
 

Prijava

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.

Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.

Opis posla:

  • Administracija nabavke i prijema robe, klasifikacija i unos robe kao i koordinacija sa magacinom i prodajom
  • Komunikacija sa dobavljačima, poručivanje robe i praćenje porudžbina
  • Razvijanje, održavanje i unapređivanje saradnje sa vendorima i dobavljačima
  • Praćenje trendova na tržištu i prilagođavanje poslovne strategije kroz uvođenje novih usluga i proizvoda u portfolio kompanije
  • Bliska saradnja sa timovima prodaje u presales aktivnostima
  • Izrada izveštaja i praćenje dinamike realizacije postavljenih ciljeva kod aktuelnih projekata

Očekivanja:

  • Odgovornost, pouzdanost i visoki standardi u radu
  • Orijentisanost ka ostvarivanju rezultata i visoka proaktivnost
  • Izuzetne organizacione sposobnosti i komunikacione veština
  • Otvorenost za davanje i primanje  feedback-a i želja za kontinuiranim učenjem
  • Analitičnost i orijentisanost na detalje

Uslovi:

  • Relevantno fakultetsko obrazovanje je prednost
  • Relevantno iskustvo na sličnim pozicijama ili značajno iskustvo sa Enterprise ICT tehnologijama u većim kompanijama
  • Minimum 3 godina relevantnog radnog iskustva
  • Poznavanje portfolija Enterprise ICT vendora i vendorskih rešenja
  • Relevantni sertifikati i licence ICT vendora su prednost
  • Napredno poznavanje MS Office paketa
  • Dobro poznavanje engleskog jezika

Šta mi nudimo:

  • Rad u timu iskusnih profesionalaca
  • Izazovne i velike projekte
  • Dalji profesionalni razvoj i rast – deljenje znanja i rad na novim tehnologijama
  • Prijatno i prijateljsko radno okruženje, rad sa profesionalcima
  • Stalno zaposlenje
  • Priliku za napredovanje u okviru grupacije
 

Prijava

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.

Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.

Opis posla:

  • Planiranje, razvijanje i sprovođenje kompanijske strategije poslovnog razvoja za portfolio poslovnih rešenja (prediktivna analitika, ECM, poslovno izveštavanje, integracije, DWH)
  • Kontinuirano traženje mogućnosti za razvoj novih poslova kroz proširenje postojećih odnosa sa kupcima i uspostavljanje novih kontakata
  • Unapređivanje tehnoloških rešenja kompanije do nivoa velike mreže i učešće u marketinškim aktivnostima
  • Istraživanje, analiziranje i razumevanje potencijalnog klijenta i njegovih poslovnih potreba i predlaganje novih rešenja
  • Upravljanje celokupnim ciklusom prodaje, od inicijalnog stupanja u kontakt sa klijentom do isporuke
  • Sprovođenje tržišnog ispitivanja konkurencije u cilju prepoznavanja i otkrivanja novih poslovnih prilika
  • Tesna saradnja sa prodajnim i inženjerskim timovima, kako bi se obezbedilo da zahtevi klijenata budu zadovoljeni
  • Negovanje dobrih poslovnih odnosa sa novim i postojećim klijentima
  • Neprestano sticanje novih saznanja o postojećim i budućim aplikativnim rešenjima kompanije i povezanim uslugama
  • Praćenje trendova, informisanost o novim proizvodima i poznavanje najboljih primena tehnologija u ovoj industriji

Uslovi:

  • Najmanje 10 godina radnog iskustva na poziciji BDM i/ili u prodaji u IT industriji
  • Odlično poznavanje IT tržišta i tehnologija (poslovnih rešenja, poslovne analitike, ECM, integracija, DWH)
  • Dokazano iskustvo u uspostavljanju kontakata sa novim klijentima i u prodaji
  • Relevantno fakultetsko obrazovanje
  • Dobro poznavanje engleskog jezika
  • Napredno poznavanje Microsoft Office paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije

Očekivanja:

  • Veliko iskustvo u radu sa klijentima i odlične poslovne sposobnosti
  • Analitičnost i orijentisanost na rezultate
  • Odlične komunikacione veštine i sposobnost da uspostavlja i razvija međuljudske odnose
  • Veoma sposoban da predvodi ljude i da rukovodi njima
  • Visoki standardi kvaliteta i produktivnosti u radu
  • Izuzetne veštine pregovaranja i prezentovanja
  • Veliko interesovanje za tehnologije

 Mi nudimo:

  • Priliku za rad u timu iskusnih profesionalaca
  • Izazovne i velike projekte
  • Konkurentni paket naknade i dodataka za rad
  • Dalji profesionalni razvoj i rast – deljenje znanja i rad na novim tehnologijama
  • Prijatno i prijateljsko radno okruženje
  • Stalno zaposlenje
  • Mogućnost napredovanja u okviru Grupe.
 

Prijava

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.

Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.

U skladu s našim vrednostima i korporativnom strategijom, pažljivo smo razvili HR strategiju usmerenu na tvoj razvoj, zato glavni cilj HR aktivnosti jesu upravo zadovoljni zaposleni.

AIGO nije samo kompanija u kojoj radiš, AIGO je tvoj partner za razvoj

POSTANITE DEO NAŠEG TIMA

Zanima vas tehnologija i njen uticaj na biznis? Želite da gradite karijeru u rastućoj IT kompaniji, uz rad na interesantnim projektima?

Naš tim se stalno razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima – inženjerima, konsultantima i drugim IT profesionalcima, koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.

Ako želite da postanete deo AIGO priče, ostavite nam svoju biografiju i kontaktiraćemo vas kada budemo imali otvorene pozicije.

Opis posla:

  • Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
  • Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
  • Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
  • Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
  • Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
  • Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
  • Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
  • Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.

Očekivanja:

  • Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
  • Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
  • Sistematičnost i predanost ciljevima
  • Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
  • Dobre performanse pri radu pod pritiskom
  • Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
  • Spremnost na kontinuirano usavršavanje.

Uslovi:

  • Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
  • Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
  • Napredno poznavanje MS Office paket
  • Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
  • Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
  • Znanje engleskog jezika
  • Poželjno iskustvo u IT branši

Prijava

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.

Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.

Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.

Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.

Mi smo AIGO, Vaš partner za razvoj!