OPTIMIZAM
IZVRSNOST
SOLIDARNOST
POSVEĆENOST
KREATIVNOST
AIGO -To si Ti
Svaki tvoj napredak je i naš
zato te kao našeg zaposlenog čeka:
Strukturirani onboarding process
Kao novi član našeg tima proći ćeš onboarding proces prilagođen tebi koji će ti pomoći da dobiješ sve neophodne treninge, informacije i upoznaš kolege kako bi se brže i lakše snašao/la na svom novom radnom mestu.
Razvoj kompetencija
Kod nas ćeš imati mnogo prilika da radiš na unapređenju svoje karijere, poboljšanju postojećih kompetencija i razvoju novih veština kako kroz ekstrene treninge tako kroz naše interne programe koje organizujemo za zaposlene.
Mentoring program
Imaćeš podršku naših iskusnih mentora koji će te voditi na putu sticanja novih znanja i veština. Mentori će nesebično deliti sa tobom svoje znaje i iskustvo, i pomoći ti da razviješ svoje nove talente.
Stvaranje kompetentnih kadrova
Kroz brojne projekte, naše razvojne programe, mentorstva i brojne druge aktivnosti radimo konstantno na razvoju tvojih ekspertskih kapaciteta.
Succession planning
Naše najveće talente u organizaciji pravovremeno biramo i pripremamo za buduće liderske uloge koje će preuzeti.
Brend ambasadori
Najbolji pokazatelj našeg uspeha su naši zadovoljni zaposleni koji su ujedno i naši brand ambasadori.
People oriented fokus
Bićemo uvek otvoreni da čujemo i tvoje mišljenje i saznamo šta mi kao kompanija možemo da uradimo za tebe.
Bilo da želiš da svoju karijeru usmeravaš u pravcu menadžera ili eksperta, AIGO ti pruža mogućnost profesionalnog razvoja.
Oops! We could not locate your form.
Pridruži se našem timu na poziciji:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Stručni saradnik za računovodstvo
- Beograd
Opis posla:
- Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
- Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
- Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
- Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
- Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
- Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
- Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
- Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.
Očekivanja:
- Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
- Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
- Sistematičnost i predanost ciljevima
- Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
- Dobre performanse pri radu pod pritiskom
- Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
- Spremnost na kontinuirano usavršavanje.
Uslovi:
- Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
- Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
- Napredno poznavanje MS Office paket
- Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
- Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
- Znanje engleskog jezika
- Poželjno iskustvo u IT branši
Oops! We could not locate your form.
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.
- Rok za konkurisanje: 17.12.2020. godine
- POSTANITE DEO NAŠEG TIMA!
Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.
- REŠENJA ZA EFIKASNOST
- RAZUMEVANJE ZA POTREBE
- ZNANJE ZA RAZVOJ
Mi smo AIGO, Vaš partner za razvoj!
AIGO is among the leading companies offering system integration solutions in Serbia. The Company relies on identification of clients’ needs in the IT market in providing reliable, customised and comprehensive support. Its offer includes multivendor IT solutions for introduction of efficacious and integrated operational systems for successful business operations. We provide consulting, solution design, implementation and regular maintenance services for small, medium-sized and large companies.
We are looking for:
ICT Infrastructure Engineer
Based in BelgradeDue to a significant expansion of its business operations, AIGO is looking for an eligible candidate for the position of ICT Infrastructure Engineer to join its team. While working in the team of highly skilled professionals, you will be responsible for the implementation of end-to-end technical solutions for a range of customers from different industries, across the entire region. You will be presented with opportunities to take part in challenging projects, while relying on different technologies and vendors, to create high-end technical solutions
Your job will be to:
- Deliver and support networking and security equipment
- Perform installation and configuration of VMware network virtualization platform (NSX etc.)
- Perform installation and configuration of ICT solutions and equipment (networking, NGFW’s, NLB’s, WAF’s etc.)
- Work with clients to understand technical requirements, functionalities, and other issues
- Work as a member of the technical teams dedicated to project implementation
- Produce technical documentation relating to specific projects
- Partner up with sales team in the presales process, produce technical proposals, presentations
- Provide client training and technical leadership to ensure successful knowledge transfer
- Participate in vendors’ training and certification programs
Skills and experience you will need:
- BSc in Computer Science, Software Engineering or an equivalent IT field
- Minimum 3 years of hands-on network administration
- Experience in network and security technologies
- Relevant CCNA or CCNP certificates or other network and security certificates
- Experience in Windows servers administration and good understanding of AD, DNS, DHCP…
- Basic knowledge of UNIX/Linux
- Fluency in English language
- Driving license – B category
Nice to have:
- Experience in server and storage technologies
- Practical experience with configuration of VMware network virtualization
You are:
- Team player with great communication skills
- Tech savvy with a can-do attitude
- Eager to earn and open to give and receive feedback
- Very analytical and result driven
- Good communicator and fluent in English
- Detail oriented and persistent problem solver
Our offer:
- Opportunity to work with an excellent and experienced team of professionals
- Great mentor and onboarding program
- Support with further professional development and paid trainings
- Friendly working environment and atmosphere
- Challenging projects and innovative technologies
Oops! We could not locate your form.
By applying for this vacancy, you agree to being potentially contacted by the employer in case that you are not selected in the first round, within the period of one year, in case that the need for the same or a similar job arises
Kindly, email your CV to the following address: hr@aigo.rs with an indication of the vacancy you are applying to.
Note: Only the shortlisted candidates will be contacted for further steps of the selection process.
Beograd
AIGO je jedan od vodećih sistem integratora u Srbiji koji prepoznaje potrebe IT tržišta i pruža pouzdanu, prilagođenu i sveobuhvatnu podršku svojim klijentima. Nudi multivendorska IT rešenja za uspostavljanje efikasnog i integrisanog sistema operacija za uspešno moderno poslovanje. Pruža usluge iz oblasti konsaltinga, dizajna rešenja, implementacije i redovnog servisa za mala, srednja i velika preduzeća.
Potreban nam je:
IT Enterprise Associate
Beograd
Zbog značajnog proširenja poslovnih aktivnosti, AIGO Business System je u potrazi za kandidatom za poziciju IT Enterprise Associate kao pojačanjem postojećeg tima. Fokus novog člana tima će biti savladavanje ICT portfolija, saradnja kako sa vodećim IT vendorima tako i sa internim timovima u domenu nabavke i prijema proizvoda i pomoć u presales aktivnostima i projektima.
Opis posla:
- Administracija nabavke i prijema robe, klasifikacija i unos robe kao i koordinacija sa magacinom i prodajom
- Komunikacija sa dobavljačima, poručivanje robe i praćenje porudžbina
- Razvijanje, održavanje i unapređivanje saradnje sa vendorima i dobavljačima
- Praćenje trendova na tržištu i prilagođavanje poslovne strategije kroz uvođenje novih usluga i proizvoda u portfolio kompanije
- Bliska saradnja sa timovima prodaje u presales aktivnostima
- Izrada izveštaja i praćenje dinamike realizacije postavljenih ciljeva kod aktuelnih projekata
Očekivanja:
- Odgovornost, pouzdanost i visoki standardi u radu
- Orijentisanost ka ostvarivanju rezultata i visoka proaktivnost
- Izuzetne organizacione sposobnosti
- Otvorenost za davanje i primanje feedback-a i želja za kontinuiranim učenjem
- Analitičnost i orijentisanost na detalje
- Odlične veštine komunikacije i prezentacije
Uslovi:
- Relevantno fakultetsko obrazovanje
- Minimum 5 godina radnog iskustva iz IT okruženja
- Poznavanje portfolija Enterprise IT vendora i vendorskih rešenja
- Relevantni sertifikati i licence IT vendora su prednost
- Napredno poznavanje MS Office paketa
- Dobro poznavanje engleskog jezika
Beograd
AIGO je jedan od vodećih sistem integratora u Srbiji koji prepoznaje potrebe IT tržišta i pruža pouzdanu, prilagođenu i sveobuhvatnu podršku svojim klijentima. Nudi multivendorska IT rešenja za uspostavljanje efikasnog i integrisanog sistema operacija za uspešno moderno poslovanje. Pruža usluge iz oblasti konsaltinga, dizajna rešenja, implementacije i redovnog servisa za mala, srednja i velika preduzeća.
Potreban nam je:
Business Development Manager
Zbog značajnog proširenja poslovnih aktivnosti, AIGO Business System je u potrazi za kandidatom za poziciju Business Development Manager za poslovna rešenja, kao pojačanje postojećeg tima. Naš novi kolega će dobiti primamljivu priliku da pronalazi i stvara mogućnosti za uvećanje profita. Odgovarajući kandidat treba da poseduje dokazano radno iskustvo u oblasti B2B, veliko interesovanje za nove tehnologije, dobar pristup u komunikaciji sa kupcima i treba da mu odgovara rad u tehnološkom okruženju kompanije koje se brzo menja.
Opis posla:
- Planiranje, razvijanje i sprovođenje kompanijske strategije poslovnog razvoja za portfolio poslovnih rešenja (prediktivna analitika, ECM, poslovno izveštavanje, integracije, DWH)
- Kontinuirano traženje mogućnosti za razvoj novih poslova kroz proširenje postojećih odnosa sa kupcima i uspostavljanje novih kontakata
- Unapređivanje tehnoloških rešenja kompanije do nivoa velike mreže i učešće u marketinškim aktivnostima
- Istraživanje, analiziranje i razumevanje potencijalnog klijenta i njegovih poslovnih potreba i predlaganje novih rešenja
- Upravljanje celokupnim ciklusom prodaje, od inicijalnog stupanja u kontakt sa klijentom do isporuke
- Sprovođenje tržišnog ispitivanja konkurencije u cilju prepoznavanja i otkrivanja novih poslovnih prilika
- Tesna saradnja sa prodajnim i inženjerskim timovima, kako bi se obezbedilo da zahtevi klijenata budu zadovoljeni
- Negovanje dobrih poslovnih odnosa sa novim i postojećim klijentima
- Neprestano sticanje novih saznanja o postojećim i budućim aplikativnim rešenjima kompanije i povezanim uslugama
- Praćenje trendova, informisanost o novim proizvodima i poznavanje najboljih primena tehnologija u ovoj industriji
Uslovi:
- Najmanje 10 godina radnog iskustva na poziciji BDM i/ili u prodaji u IT industriji
- Odlično poznavanje IT tržišta i tehnologija (poslovnih rešenja, poslovne analitike, ECM, integracija, DWH)
- Dokazano iskustvo u uspostavljanju kontakata sa novim klijentima i u prodaji
- Relevantno fakultetsko obrazovanje
- Dobro poznavanje engleskog jezika
- Napredno poznavanje Microsoft Office paketa
- Vozačka dozvola B kategorije
Očekivanja:
- Veliko iskustvo u radu sa klijentima i odlične poslovne sposobnosti
- Analitičnost i orijentisanost na rezultate
- Odlične komunikacione veštine i sposobnost da uspostavlja i razvija međuljudske odnose
- Veoma sposoban da predvodi ljude i da rukovodi njima
- Visoki standardi kvaliteta i produktivnosti u radu
- Izuzetne veštine pregovaranja i prezentovanja
- Veliko interesovanje za tehnologije
Mi nudimo:
- Priliku za rad u timu iskusnih profesionalaca
- Izazovne i velike projekte
- Konkurentni paket naknade i dodataka za rad
- Dalji profesionalni razvoj i rast – deljenje znanja i rad na novim tehnologijama
- Prijatno i prijateljsko radno okruženje
- Stalno zaposlenje
- Mogućnost napredovanja u okviru Grupe.
U skladu s našim vrednostima i korporativnom strategijom, pažljivo smo razvili HR strategiju usmerenu na tvoj razvoj, zato glavni cilj HR aktivnosti jesu upravo zadovoljni zaposleni.
AIGO nije samo kompanija u kojoj radiš, AIGO je tvoj partner za razvoj
POSTANITE DEO NAŠEG TIMA
Zanima vas tehnologija i njen uticaj na biznis? Želite da gradite karijeru u rastućoj IT kompaniji, uz rad na interesantnim projektima?
Naš tim se stalno razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima – inženjerima, konsultantima i drugim IT profesionalcima, koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Ako želite da postanete deo AIGO priče, ostavite nam svoju biografiju i kontaktiraćemo vas kada budemo imali otvorene pozicije.
- Beograd
Opis posla:
- Samostalno i tačno knjiženje kompletne ulazne i izlazne knjigovodstvene dokumentacije;
- Samostalno i tačno fakturisanje i izdavanje mesečnih faktura za usluge, izdavanje finansijskih odobrenja po zahtevu i izdavanje avansnih faktura;
- Usaglašavanje potraživanja sa kupcima i obaveza prema dobavljačima;
- Kontrola i praćenje analitičkih kartica kupaca i dobavljača;
- Učešće u sastavljanju propisanih obračuna i poreskih prijava za nadležne Poreske uprave, priprema pratećih obrazaca i predaja nadležnom organu u zadatom roku;
- Učešće u izradi završnog računa, kao i postupku revizije finansijskih izveštaja;
- Izrada redovnih i vanrednih izveštaja po nalogu neposrednog Rukovodioca;
- Praćenje i primena važećih zakonskih propisa iz oblasti računovodstva.
Očekivanja:
- Visoki standardi u vezi kvaliteta i produktivnosti
- Sposobnost analiziranja podataka i vršenja procene na osnovu raspoloživih informacija
- Sistematičnost i predanost ciljevima
- Dobro funkcionisanje unutar tima i orijentisanost na saradnju sa članovima tima
- Dobre performanse pri radu pod pritiskom
- Odlična pisana komunikacija i kreiranje izveštaja sa lako razumljivim informacijama
- Spremnost na kontinuirano usavršavanje.
Uslovi:
- Minimum IV stepen stručne spreme ekonomske struke
- Neophodno 3 godine radnog iskustva na računovodstvenim poslovima
- Napredno poznavanje MS Office paket
- Poznavanje aktuelnih propisa, zakona i standarda iz oblasti računovodstva
- Poželjno poznavanje rada u poslovno informacionom sistemu NAVISION
- Znanje engleskog jezika
- Poželjno iskustvo u IT branši
Oops! We could not locate your form.
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu, poslodavac može kontaktirati u periodu od narednih godinu dana, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Napomena: Samo kandidati koji ispunjavaju uslove će biti pozvani na intervju.
- Rok za konkurisanje: 17.12.2020. godine
- POSTANITE DEO NAŠEG TIMA!
Naš tim se kontinuirano razvija i uvek smo u potrazi za novim talentima i profesionalcima koji će svojim idejama i znanjem doprineti uspehu naše kompanije.
Neprekidno udružujemo znanja više od 170 profesionalaca okupljenih oko istog cilja – da svakom klijentu omogućimo uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog sistema za poslovanje koje zajedno podižemo na novi nivo.
- REŠENJA ZA EFIKASNOST
- RAZUMEVANJE ZA POTREBE
- ZNANJE ZA RAZVOJ